• LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US
avoir
Avoir
  • LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US

Netweek-Incident Management Part 2

Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου, μεταφέρω σήμερα μερικές ακόμα σκέψεις και απόψεις γύρω από την εφαρμογή του Incident Management. Μην ακολουθείτε τυφλά τις καλές πρακτικές των μεθοδολογιών. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός, χρησιμοποιήστε το ITIL ως πολύτιμο σύμβουλο και οδηγό αλλά προσαρμόστε την διαδικασία πάνω στις ιδιαιτερότητες του περιβάλλοντος σας (για παράδειγμα μέγεθος οργανισμού, κανονιστικό πλαίσιο) […]

Published on 04/04/2015by Tassos Alefantoson Articles

Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου, μεταφέρω σήμερα μερικές ακόμα σκέψεις και απόψεις γύρω από την εφαρμογή του Incident Management.

  • Μην ακολουθείτε τυφλά τις καλές πρακτικές των μεθοδολογιών. Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός, χρησιμοποιήστε το ITIL ως πολύτιμο σύμβουλο και οδηγό αλλά προσαρμόστε την διαδικασία πάνω στις ιδιαιτερότητες του περιβάλλοντος σας (για παράδειγμα μέγεθος οργανισμού, κανονιστικό πλαίσιο) πριν την εφαρμόσετε. Στην περίπτωση επιλογής off-the-shelf εργαλείων, θα πρέπει να είσαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ώστε να καλύπτουν τις δικές σας ανάγκες.
  • Ανθρώπινο Δυναμικό.  Χρειάζεστε προσωπικό με τις κατάλληλες γνώσεις και εμπειρία και τη δημιουργία ομαδικότητας για την αντιμετώπιση σύνθετων περιστατικών. Μια καλή ομάδα μπορεί να καλύψει τις αδυναμίες της διαδικασίας αλλά, δυστυχώς, ακόμα και η τέλεια διαδικασία  θα είναι αναποτελεσματική αν έχετε λάθος ή ανεκπαίδευτους ανθρώπους. 
  • Δείκτες Επιδόσεων.

Οι δείκτες επιδόσεων (KPIs) είναι απαραίτητοι και θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη διαδικασία, φροντίστε όμως οι πληροφορίες να συλλέγονται με εύκολο και όσο το δυνατόν πιο αυτοματοποιημένο τρόπο ώστε να μην αποτελούν εμπόδιο και μείνουν αχρησιμοποίητοι.

  • Ο ρόλος του Incident Management είναι κομβικός. Αναγνωρίστε τον ώστε να του δώσετε την απαιτούμενη σημασία αλλά και να τον εκμεταλλευτείτε κατάλληλα. Ο χρόνος επίλυσης των περιστατικών για παράδειγμα, έχει άμεση σχέση με την παραγωγικότητα και το κόστος, ενώ η σωστή κατηγοριοποίηση των βλαβών θα σας οδηγήσει σε εστιασμένες ενέργειες βελτίωσης της τεχνολογίας, εισαγωγής αυτοματισμών και εκπαίδευσης των χρηστών.   
  • Φροντίστε την «βιτρίνα» του οργανισμού σας. Το Incident Management (μαζί με το Service Desk) αποτελεί από τα σημεία της συχνότερης επαφής του business με το ΙΤ. Πέρα από τη διατήρηση της διαθεσιμότητάς και της παραγωγικότητας, επηρεάζει την καθημερινή σας αξιολόγηση από εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες. Φροντίστε το λοιπόν ανάλογα και χρησιμοποιήστε το ως εργαλείο marketing.     

    

Είμαι βέβαιος πως από την εμπειρία μπορείτε να συμπληρώσετε την παραπάνω λίστα, περιμένω λοιπόν τις δικές σας σκέψεις και απόψεις.

About us

  • About itSMF Hellas
  • Our mission
  • Our activities
  • A message from the Chairman
  • Board Members
  • Contact us
  • Latest news
  • Ελληνική σελίδα

Blog

  • Articles (51)
  • Forum (2)
  • News (21)
  • Opinion (2)

Membership

  • Membership
  • Student
  • Individual
  • Corporate
  • Vendor
  • Benefits

Contact us

itSMF Hellas
Address: Botsi 8,
19009, Rafina, Attiki
Phone: +302103539010
Greece

Global sites

  • itSMF International
  • UK
  • USA
  • Spain
  • Germany
  • Ireland
  • Belgium
  • Canada
  • Switzerland
  • Australia
© 2024 IT Service Management Forum Hellas | Terms of use  | Cookies Policy | Cookies settings

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in .

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy