Ένας συνδυασμός που ανοίγει τον δρόμο για συναρπαστικές συζητήσεις. Καθώς το καλοκαίρι που πέρασε ο…
Read More
Στον σημερινό κόσμο της τεχνολογίας με τον ταχύτατο ρυθμό αλλαγών, εξελίξεων και μεταβαλλόμενων συνθηκών, το…
Read More
Στον σημερινό κόσμο της τεχνολογίας με τον ταχύτατο ρυθμό αλλαγών, εξελίξεων και μεταβαλλόμενων συνθηκών, το…
Read More
Η Διαχείριση Αλλαγών (Change Management) παραμένει η διαδικασία με τη μεγαλύτερη επίδραση στη λειτουργία κάθε…
Read More
Άκουσα με πολυ ενδιαφέρον, φυσικά και ικανοποίηση, φίλους επαγγελματίες της Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών να αναφέρονται…
Read More
Άκουσα πρόσφατα για το έργο αναβάθμισης ενός πολύπλοκου πληροφοριακού συστήματος σε μια μεγάλη εταιρία, το…
Read More
Eχουμε αναφερθεί σε προηγούμενα άρθρα στην επίλυση Προβλημάτων, στην προσέγγιση του blameless post mortem για…
Read More
Τόσο σε εκπαιδευτικά σεμινάρια όσο και σε άρθρα τονίζουμε ότι η διαχείριση υπηρεσιών πληροφορικής αφορά…
Read More
Αναφέρουμε με έμφαση πως η πρωτοβουλία για την υλοποήση IT Service Management πηγάζει και επικεντρώνεται…
Read More
Θα ήθελα κατ’ αρχήν να ευχηθώ σε όλους τους αναγνώστες μια καλή, δημιουργική και παραγωγική…
Read More
Πόσοι από εμάς θα αγόραζαν ένα προϊόν χωρίς εγγύηση, χωρίς υποστήριξη η με σημαντικές ελλείψεις…
Read More
Πόσοι από εμάς θα αγόραζαν ένα προϊόν χωρίς εγγύηση, χωρίς υποστήριξη η με σημαντικές ελλείψεις…
Read More
itSMF Hellas supports ITDF 2015 organised by Boussias Conferences and will be exhibiting in the…
Read More
H διαθεσιμότητα υπάρχει στο λεξιλόγιό μας, στις μετρήσεις και στους στόχους μας. Υπάρχει στις απαιτήσεις…
Read More
Το DevOps έχει μπει στο λεξιλόγιο της Πληροφορικής τα τελευταία 3-4 χρόνια και καθώς αναφέρεται…
Read More
Με αφορμή τα δημοφιλή πλέον σε όλους Capital Controls σκέφτηκα να σας πω μερικά πράγματα…
Read More
Εν μέσω μίας μεγάλης κρίσης και ανάμεικτων συναισθημάτων από την επίτευξη της συμφωνίας με τους…
Read More
Η Επιχειρηματική κ Επιχειρησιακή Συνέχεια (Business Continuity Management) έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον και ακόμα περισσότερο η…
Read More
Είναι δυστυχώς συχνό φαινόμενο με το που παραδίδεται σε λειτουργία ένα νέο ή βελτιωμένο σύστημα,…
Read More
Η Διαχείρισης Δυναμικότητας (Capacity Management) έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός οργανισμού ικανού να εξασφαλίσει…
Read More
Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου, μεταφέρω σήμερα μερικές ακόμα σκέψεις και απόψεις γύρω από την…
Read More
Το Incident Management, είναι ίσως η πιο γνωστή διαδικασία του ITIL και προ απαιτούμενη για…
Read More
Η εφαρμογή ενός προγράμματος IT Service Management (ITSM) σίγουρα δεν είναι απλή υπόθεση, υπάρχουν όμως…
Read More
Η Συνεχείς Βελτίωση των Υπηρεσιών (Continual Service Improvement) πρέπει να γίνει συνείδηση στο μυαλό όλων…
Read More
Η Στρατηγική Υπηρεσιών (Service Strategy) τοποθετείται στο ITIL v3 ως θεμέλιο και αφετηρία για την…
Read More
Πολλοί από εμάς λειτουργούμε σε ένα περιβάλλον λειτουργιών υπηρεσιών βάση συμφωνημένων SLAs προσπαθώντας να ταξινομήσουμε…
Read More
Η Διαχείριση Δυναμικότητας (Capacity Management), αποτελεί τη διεργασία κλειδί για την επιτυχία ενός δυναμικού Demand-Supply…
Read More
ITDF 2014, the IT Leaders’ conference, in its ninth year will be focusing on “Integrated…
Read More
Σκεφτόμενος ότι η κινητήρια δύναμη οποιασδήποτε πρωτοβουλίας στην διαχείριση υπηρεσιών πληροφορικής αφορά πάντα τα στελέχη…
Read More
Βελτιώστε την απόδοσή σας Οι υπηρεσίες που προσφέρονται από κάθε οργανισμό Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών αντιπροσωπεύουν…
Read More
Παρατηρώ μια αναδυόμενη ψηφιακή τάξη όπου τεχνολογία, κανάλια επικοινωνίας, άνθρωποι και περιβάλλον αλληλοεπιδρούν και αλληλο-προσδιορίζονται.…
Read More
Έχω ερωτηθεί αναρίθμητες φορές για το ποια είναι η γραμμή εκκίνησης του εμπλουτισμού της γνώσης…
Read More
Ο μήνας πυρετού του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου έχει ολοκληρωθεί αλλά ας δούμε λίγο τα πράγματα…
Read More
Η Διαχείριση Διαμόρφωσης (Configuration Management) συνεχίζει να αποτελεί πεδίο έντονων συζητήσεων στην κοινότητα του IT…
Read More
Ο κατάλογος υπηρεσιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παροχής υπηρεσιών του οργανισμού προσδοκώντας την αναμόρφωση του…
Read More
Με απασχολεί αρκετά έντονα, όπως και αρκετούς φίλους της στήλης, το θέμα του Bring Your…
Read More
Στον κόσμο του IT, το να αναδεικνύουμε νέους τρόπους και συνδυασμούς σχεδιασμού και λειτουργιών υπηρεσιών…
Read More
Πρέπει να ομολογήσω πως στην προσπάθειά μου να καλύψω μεγάλο μέρος των εννοιών και πρακτικών…
Read More
Το Service Desk (Κέντρο Εξυπηρέτησης) αποτελεί μία από τις πλέον εξέχουσες έννοιες του ITIL καθώς…
Read More
Η υλοποίηση και η διαχείριση έργων πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών αποτελεί σίγουρα σημαντικό μέρος της λειτουργίας…
Read More
Είχα ιδιαίτερη ανταπόκριση από εσάς που θέλετε να ασχοληθείτε με το IT Service Management, σχετικά…
Read More
Στους περισσότερους οργανισμούς, η Διαχείριση Προβλημάτων (Problem Management) μοιάζει ως ο φτωχός συγγενής της Διαχείρισης…
Read More
Σε μια εποχή που κυριαρχούν οι υπηρεσίες, το ISO 20000 αποκτά συνεχώς μεγαλύτερη σημασία και…
Read More
Η φράση του Peter Drucker «The only profit center is the customer» μας υποδεικνύει με…
Read More
Ξεκινήσαμε στο προηγούμενο άρθρο τη συζήτηση για το θέμα της ικανοποίησης πελατών επισημαίνοντας πως αρκετοί…
Read More
Διάβαζα πρόσφατα ένα άρθρο σχετικά με την ικανοποίηση των επιβατών ενός μέσου μεταφοράς. Ενα ποσοστό…
Read More
Στον ξεκάθαρα ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα του IT Service Management, το όραμα και η κουλτούρα είναι η…
Read More
Θεωρώ σημαντικό στην αρχή αυτής της χρονιάς που προβλέπεται εξαιρετικά δύσκολη για όλους, να αναφερθώ…
Read More
Question: Πώς καλύπτεται το Information Security από το ITIL? (Μέρος Δεύτερο) Answer: Σε συνέχεια του…
Read More
Σε φιλική παρέα άναψε η συζήτηση για το κατά πόσο χρησιμεύει και μετατρέπεται σε γνώση…
Read More
Κάθε οργανισμός είναι ένα περίπλοκο σύστημα που αποτελείται από διαφορετικά στοιχεία όπως προσωπικό, οργανωτικές δομές,…
Read More
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΣΤΗΝ ICT: Απο τη Στρατηγική στην Πράξη Καθ. Δρ. Δημήτρης Καραγιάννης,…
Read More